عکس؛ یکی از راحت‌ترین گل‌های عمر زلاتان مقابل کروتونه!

عکس؛ یکی از راحت‌ترین گل‌های عمر زلاتان مقابل کروتونه!

پایگاه خبری فوتبالی - میلان موفق شد در این هفته از رقابت‌های سری آ با نتیجه 4 بر 0 کروتونه را شکست داده و دوباره صدرنشین لیگ ایتالیا شود و گامی دیگر در مسیر قهرمانی بردارد. در این بازی زلاتان ابراهیمویچ عملکرد درخشانی داشت و موفق شد دو گل به ثمر برساند تا کار را برای تیمش راحت کند.

به گزارش فوتبالی، زوج آنته ربیچ و زلاتان ابراهیموویچ در این بازی درخشان ظاهر شد و هر کدام دو گل به ثمر رساندند. زلاتان گل دوم خود و میلان را در دقیقه 64 به ثمر رساند و این گل را می‌توان یکی از آسان‌ترین گل های دوران حرفه‌ای زلاتان ابراهیموویچ نامید. زلاتان اکنون 39 ساله است و در دوران پر پیچ و خم خود گل های زیادی زده اما این گل او مقابل کروتونه بسیار راحت بود. او در حالی که تئو هرناندز از سمت چپ نفوذ کرده بود خود را در موقعیت دروازه خالی مقابل دروازه قرار داد و روی پاس عالی تئو هرناندز با یک ضربه آرام پای چپ دروازه را گشود.

باید دید که عملکرد زلاتان و میلان در ادامه به چه شکل خواهد بود چرا که آن‌ها در مسیر قهرمانی سری آ ایتالیا قرار دارند و ممکن است در این فصل تاریخ سازی کرده و نوار قهرمانی های پیاپی یوونتوس را بشکنند.

1470