میلان 4-0 کروتونه؛ غوغای زلاتان و ربیچ، زوجی برای قهرمانی

میلان 4-0 کروتونه؛ غوغای زلاتان و ربیچ، زوجی برای قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، میلان موفق شد با نتیجه 4 بر 0 کروتونه را شکست دهد و به صدر جدول لیگ ایتالیا باز گردد. در این بازی زلاتان ابراهیموویچ و آنته ربیچ عملکرد درخشانی داشتند و باعث پیروزی پر گل میلان شدند.

به گزارش فوتبالی، با پیروزی اینتر در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، نراتزوری‌ها موقتا به صدر جدول لیگ ایتالیا رفته بودند و میلان دوم شده بود اما میلانی ها هم با پیروزی پر گل در این بازی دوباره صدر جدول را به دست آوردند و به نظر می‌رسد که عزم آن‌ها برای قهرمان شدن در این فصل از رقابت‌ها جزم است.

در این بازی دو گل را زلاتان ابراهیموویچ و دو گل را آنته ربیچ به ثمر رساند و این زوج عملکرد درخشانی داشت و باعث صدرنشین شدن میلان در رقابت‌ها شد. زلاتان که با اخراجش مقابل اینتر در جام حذفی کار دست تیمش داده بود، در سری آ عملکرد درخشانی دارد و به نظر می‌رسد که او هم در راه قهرمانی میلان در این فصل از رقابت‌ها جدی است.

در هر صورت شاگردان استفانو پیولی در حال حاضر صدر نشین رقابت‌های سری آ شده‌اند و باید دید که عملکرد آن‌ها در هفته های آینده به چه شکل خواهد بود.

1470