اعلام ترکیب لیورپول و منچسترسیتی؛ نبرد بر سر تاج و تخت

اعلام ترکیب لیورپول و منچسترسیتی؛ نبرد بر سر تاج و تخت

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار بسیار حساس برگزار خواهد شد. لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می‌روند. دو تیمی که در فصول اخیر قهرمان های لیگ برتر انگلیس بوده‌اند و در این فصل هم همچنان مدعی های قهرمانی به حساب می‌آیند، هر چند که شانس قهرمانی منچسترسیتی در این فصل بسیار بیشتر از لیورپول است.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر انگلیس شده بود و یورگن کلوپ موفق شده بود حریفان خود را ناکام بگذارد اما در این فصل شرایط متفاوت است و منچسترسیتی با یک بازی کمتر از لیورپول، هفت امتیاز بیشتر از این تیم دارد و به جایگاه صدر جدول لیگ برتر تکیه زده است. از طرفی لیورپول با 22 بازی 40 امتیاز کسب کرده و چهارم است و می‌خواهد با پیروزی در این بازی فاصله‌ی خود با منچسترسیتی و دیگر تیم های بالای جدول مثل لستر سیتی و منچستریونایتد را کم کند و شانس قهرمانی داشته باشد.

لیورپول در این بازی با این ترکیب به میدان می‌رود: آلیسون بکر، الکساندر آرنولد، فابینیو، هندرسون، روبرتسون، واینالدوم، جونز، تیاگو، مانه، صلاح، فیرمینو.

ترکیب منچسترسیتی بدین شرح خواهد بود: ادرسون، کانسلو، دیاز، جان استونز، زینچنکو، گوندوغان، رودریگو، برناردو سیلوا، ریاض محرز، فیل فودن، رحیم استرلینگ.

1470