رسمی؛ دیدار رفت لیورپول و لایپزیش به مجارستان منتقل شد

رسمی؛ دیدار رفت لیورپول و لایپزیش به مجارستان منتقل شد

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بین دو تیم لیورپول و لایپزیش با تغییر محل برگزاری به ورزشگاه پوشکاش آرنا در بوداپست، پایتخت مجارستان، منتقل شد. 

به گزارش فوتبالی، این دیدار قرار بود در ابتدا در ورزشگاه ردبول آرنا متعلق به باشگاه لایپزیش برگزار شود اما حالا در 16 فوریه ( 28 بهمن ماه ) در همان ساعت مقرر در مجارستان برگزار خواهد شد. در بیانیه که برای اعلام این موضوع از سوی اتحادیه فوتبال اروپا منتشر شده آمده: " یوفا تایید می‌کند که دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا بین ددو تیم لایپزیش و لیورپول در ورزشگاه پوشکاش آرنا در بوداپست برگزار خواهد شد. تاریخ برگزاری این بازی و زمان آنها تغییری نخواهد کرد. یوفا مشتاق است که از دو باشگاه لایپزیش و لیورپول برای همکاری نزدیک و مشارکتی که در یافتن راه حل برای این موضوع از خود نشان دادند تشکر کند. این سازمان همچنین از فدراسیون فوتبال مجارستان برای حمایتشان و موافقت با میزبانی این بازی سپاسگزار است. "

دلیل تغییر ورزشگاه و از دست رفتن میزبانی لایپزیش این بود که بازیکنان لیورپول نمی‌توانستند با توجه به پروتکل‌های سختگیرانه دولت آلمان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به این کشور سفر کنند. 

1811