تغییر لوگوی آخرین تیم رنکینگ فیفا؛ سن مارینویی‌ها: می‌خواهیم پیشرفت کنیم!

تغییر لوگوی آخرین تیم رنکینگ فیفا؛ سن مارینویی‌ها: می‌خواهیم پیشرفت کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی – پس از آن‌ که یوونتوس لوگوی خود را تغییر داد و اینتر هم به زودی این کار را انجام می‌دهد حالا نوبت به تغییر لوگو توسط تیم سن مارینو رسیده است. آخرین تیم جدول رده بندی فیفا هم لوگوی خود را تغییر داد.

به گزارش فوتبالی، سن مارینو تیم آخر رده بندی تیم‌های ملی فیفا است. فدراسیون فوتبال این کشور در سال ۱۹۳۱ تاسیس شده و امسال نود و یکمین سالگرد تاسیسش را جشن می‌‌گیرد. این تیم می‌خواهد دوره جدیدی از فعالیتش را آغاز کند و به رده‌های بالا جدول فیفا برسد. به همین دلیل هم مسئولین فدراسیون فوتبال این کشور از لوگوی جدید این تیم رونمایی کردند.

مارکو تورا، از مسئولین مربوط گفته: فدراسیون فوتبال سن مارینو می‌خواهد پیشرفت‌های جدیدی در عرصه فوتبال داشته باشد. این پیشرفت‌ها از چند سال پیش آغاز شده و امروز به طراحی و تغییر لوگو رسیده. یکی از این ۲ لوگو برای فعالیت‌های تیم ملی استفاده می‌شود و دیگری برای فدراسیون.

مدیر اقتصادی فدراسیون فوتبال سن مارینو اعلام کرده: لوگوی یکی از اساسی‌ترین اقدامات برای هر سازمانی است که ارزش‌ها و هویت آن سازمان را مشخص می‌کند. ما هم تصمیم گرفتیم از لوگوی جدید رونمایی کنیم و حالا از فرصت‌های اقتصادی و ارتباطی استفاده کنیم.

1101