سرمربی رقیب بارسلونا: مسی سال‌هاست بارسا را به افتخارات متعدد رسانده

سرمربی رقیب بارسلونا: مسی سال‌هاست بارسا را به افتخارات متعدد رسانده

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم بتیس که امشب باید شاگردانش مقابل بارسلونا و مسی آماده این روزها بازی کند به تمجید از این بازیکن آرژانتینی پرداخت و او را ستود.

به گزارش فوتبالی مانوئل پلگرینی،‌سرمربی تیم بتیس پیش از دیدار امشب مقابل بارسلونا که ساعت ۲۳:۳۰ در شهر سویل و ورزشگاه ویامارین اعلام کرده مسی هنوز مانند روز اول حضور در بارسلونا بازی می‌کند.

پلگرینی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل بارسلونا به خبرنگاران گفته: به نظر من مسی با وجود آن که می‌تواند بیرون از زمین چمن لحظات سختی داشته باشد یا تصمیماتی مهم درباره آینده‌اش بگیرد هنوز هم در هر بازی نشان می‌دهد که مسی است و مانند روز اول حضورش در بارسلونا بازی می‌کند.

پلگرینی در ادامه با تحسین مسی افزود: او یک بازیکن یگانه و تک است. مسی بازیکن متفاوتی است که سال‌هاست بارسلونا را به افتخارات زیادی رسانده. فکر نمی‌کنم بشود با حضور او کار خاصی مقابل بارسلونا انجام داد. فاکتور و ویژگی مهم این است که باید با یک شخصیت خوب بازی خوبی انجام دهیم زیرا می‌دانیم مقابل تیمی با بازیکنان خوب قرار می‌گیریم. نباید اشتباه کنیم و با نمایشی سطح بالا از لحاظ فردی، روحیه تیم‌مان که در جریان ۲ ماه و نیم اخیر خوب بوده را حفظ کنیم.

1101