لیگ دسته اول فوتبال| تقابل مس با ملوان و فجر با استقلال خوزستان/ هوادار به دنبال افزایش فاصله

لیگ دسته اول فوتبال| تقابل مس با ملوان و فجر با استقلال خوزستان/ هوادار به دنبال افزایش فاصله

پایگاه خبری فوتبالی- هوادار که روزهای خوبی در لیگ دسته اول فوتبال سپری می‌کند، در صورت غلبه بر گل ریحان البرز می‌تواند فاصله خود را با سایر مدعیان افزایش دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال، عصر امروز (یکشنبه) با 9 دیدار برگزار می‌شود و در یکی از مسابقات تیم صدرنشین هوادار به مصاف گل ریحان البرز خواهد رفت. شاگردان رضا عنایتی تاکنون 10 امتیاز از چهار دیدار گذشته به دست آورده‌ و از سایر مدعیان سه امتیاز فاصله گرفته‌اند.

آقای گل پیشین لیگ برتر فوتبال از بهترین خط حمله لیگ یک بهره می‌برد و برابر تیمی قرار دارد که دومین خط دفاع بد مسابقات را از آن خود کرده است. چهار شکست و یک تساوی، حاصل کار گل ریحان در پنج هفته قبلی اخیر بوده و انتصاب اصغر مازیار به‌عنوان سرمربی جدید تیم البرزی هم تنها یک امتیاز به اندوخته به تیم کرجی افزوده است.

مس کرمان میزبان ملوان بندر انزلی است. نارنجی‌پوشان کرمانی که دو بُرد و دو باخت در چهار هفته اخیر کسب کرده‌اند، به لطف ناکامی سایر مدعیان هنوز در جایگاه دوم جدول لیگ دسته اول ایستاده و با توجه به نزدیکی امتیازات بالانشینان، توقف احتمالی در کرمان باعث سقوط آنها در جدول می‌شود. قوی سپید انزلی هم پس از نتایج درخشان ابتدای فصل، در چهار دیدار گذشته نتوانسته طعم پیروزی را بچشد و تا رده هشتم جدول پایین آمد.

فجر سپاسی شیراز مقابل استقلال خوزستان صف‌آرایی می‌کند. فجری‌ها با برتری ارزشمندی که هفته گذشته در بابل به دست آوردند، خود را به رتبه سوم جدول رساندند و حالا در یک امتیازی مسِ رده دومی به سر می‌برند. استقلال خوزستان نیز هفته پیش در ادامه نتایج ضعیف خود، مقابل شاهین شهرداری بوشهر متوقف شد تا در هفت بازی گذشته تنها یک بار پیروز شده باشد. شکست در شیراز ممکن است مُهر پایانی بر بالانشینی استقلال خوزستان باشد و شاید آبی‌های اهوازی تا رده‌های میانی جدول پایین بیایند.

پارس جنوبی جم میهمان بادران خواهد بود. پارس شرایطی مشابه استقلال خوزستان را تجربه می‌کند و نتایج خوبی در هفته‌های گذشته کسب نکرده است. اتفاقی که باعث شد محمد نصرتی به شدت از بازیکنانش انتقاد کند. بادران اما با محسن عاشوری در پنج هفته گذشته نباخته و رفته رفته خودش را به بالای جدول رساند. شکست پارس جنوبی هم می‌تواند بادران را که سال‌های گذشته همیشه یکی از مدعیان صعود بوده، به جایگاه دوم جدول برساند و به تحقق آرزوی لیگ برتری شدن نزدیک کند.

یکشنبه 19 بهمن 99

خوشه طلایی ساوه – قشقایی شیراز- ساعت 14- ورزشگاه کارگران تهران

مس کرمان –  ملوان بندر انزلی- ساعت 14- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

نود ارومیه – آرمان گهر سیرجان- ساعت 14- ورزشگاه تختی ارومیه

شهرداری آستارا – رایکای بابل - ساعت 14- ورزشگاه وحدت آستارا

فجر شهید سپاسی شیراز – استقلال خوزستان- ساعت 14- ورزشگاه پارس شیراز

گل ریحان البرز – هوادار تهران- ساعت 14- ورزشگاه انقلاب کرج

بادران تهران – پارس جنوبی جم- ساعت 14- ورزشگاه غدیر تهران

شاهین شهرداری بوشهر – خیبر خرم‌آباد- ساعت 14:15- ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر

استقلال ملاثانی – چوکای تالش- ساعت 14:30- ورزشگاه تختی اهواز

7474