مصدومیت شدید مهاجم سویا با خطای وحشیانه؛ با گریه از زمین خارج شد

مصدومیت شدید مهاجم سویا با خطای وحشیانه؛ با گریه از زمین خارج شد

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس اوکامپوس دچار مصدومیتی شدید شد. در شروع نیمه دوم بازی سویا و ختافه، جنه مدافع تیم آبی پوش پای بازیکن آرژانتینی را کاملا له کرد و باعث مصدومیت شدید وی شد. مارتینز مونوئرا، داور بازی در ابتدا این صحنه را خطا نگرفته بود اما پس از مشورت با داور ویدیویی به بازیکن ختافه کارت قرمز نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی توسط برانکارد و در حالی که درون زمین گریه می کرد، از زمین خارج شد و قبل از پایان بازی روانه بیمارستان شد تا زیر نظر پزشکان مورد معاینه قرار بگیرد و شرایط دقیق مصدومیتش مشخص شود. جولن لوپتگی سرمربی سویا در پایان بازی گفت:" این بازیکن به من گفت که مصدومیتش شدید است و به نظر می رسد که بازیکنان دیگر هم همین نظر را دارند."

اوکامپوس تا قبل از مصدومیتش بهترین بازیکن تیمش در مقابل ختافه بود و حتی گلزنی کرد که گلش در تصمیمی مشکوک توسط مارتینز مونوئرا داور بازی به بهانه هند مردود شد آن هم در حالی که در هیچ کدام از تصاویر تلویزیونی نمی شد به حتم گفت که مرتکب هند شده است. لوکاس در این فصل  در 30 بازی رسمی خود هفت گل زده و چهار پاس گل داده است و حالا باید دید که می تواند در ادامه فصل به تیمش کمک کند یا نه.

4125