فحاشی مربیان سویا و ختافه به همدیگر به اخراجشان منجر شد

فحاشی مربیان سویا و ختافه به همدیگر به اخراجشان منجر شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارتینز مونوئرا در دقیقه 57 بازی سویا و ختافه تصمیم گرفت که لوپتگی و بوردالاس سرمربی های دو تیم را پس از درگیری لفظی اخراج کند.

به گزارش فوتبالی، در پی مصدومیت شدید اوکامپوس به علت تکل جنه که به اخراج مدافع ختافه منجر شد، این جنجال آغاز شد. مهاجم آرژانتینی سویا با کمک تیم  پزشکی از زمین خارج شد که بعد از آن درگیری لفظی میان جولن و بوردالاس بالا گرفت.

لوپتگی وقتی به بازیکن مصدوم نزدیک شد، کنترل اعصاب خود را از دست داد چرا که نمی توانست ببیند که مهاجم تیمش درد می کشد. بعد از آن جولن رو به نیمکت ختافه کرد و گفت:" لعنت به شما آشغال ها!" بوردالاس سرمربی ختافه که این صحبت ها را شنید، بلافاصله واکنش نشان داد و به سمت مربی ختافه رفت تا جوابش را بدهد اما خیلی سریع دستیارانش و اعضای کادر فنی ختافه جلویش را گرفتند تا کار به درگیری فیزیکی نکشد. در نهایت و پس از چند دقیقه درگیری، هر دو مربی به خاطر کارت قرمز داور از زمین خارج شدند.

ایتورالده کارشناس داوری نشریه آس گفت که هر کدام از این دو مربی با یک جلسه محرومیت بر اساس قوانین مواجه خواهند شد و محرومیتشان طولانی تر نخواهد بود. در حقیقت بر اساس قوانین محرومیت در نظر گرفته شده برای توهین و فحاشی فقط یک جلسه است.

4125