رونالدو بیشترین بازی را کنار کدام 10 بازیکن داشته؟

رونالدو بیشترین بازی را کنار کدام 10 بازیکن داشته؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر باشگاه یوونتوس به تازگی 36 ساله شده است. او پیش از اینکه به یوونتوس بیاید و به جمع بیانکونری‌ها بپیوندد، در رئال مادرید و منچستریونایتد هم توپ زده است. نگاهی داریم به ترکیب بازیکنانی که کریستیانو رونالدو بیشترین بازی را در کنار آن‌ها داشته است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو به مدت 9 فصل در رئال مادرید توپ می‌زد و می‌توان گفت درخشان ترین دوران ستاره پرتغالی هم در همین زمان اتفاق افتاد بنابراین با توجه به سال های زیاد حضور رونالدو در رئال مادرید، بیشتر بازیکنان این ترکیب مربوط به بازیکنان رئال مادرید هستند.

ایکر کاسیاس 228 بازی را در کنار کریستیانو رونالدو انجام داده است و درون دروازه‌ی این ترکیب قرار می‌گیرد. آربلوا 201 بازی، په په 324 بازی، راموس 339 بازی و مارسلو 332 بازی انجام داده اند و در خط دفاعی قرار می‌گیرند. ژابی آلونسو 208 بازی، لوکا مودریچ 222 بازی، رایان گیگز 204 بازی و وین رونی 206 بازی در کنار رونالدو داشته‌اند در خط هافب قرار می‌گیرند و در خط حمله هم کریم بنزما با انجام 342 بازی در کنار رونالدو قرار می‌گیرد.

باید دید که عملکرد رونالدو در ادامه‌ی دوران حرفه‌ای خود به چه شکل خواهد بود.

1470