منچستریونایتد 3-3 اورتون؛ لذت تماشای فوتبال

منچستریونایتد 3-3 اورتون؛ لذت تماشای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - بازی منچستریونایتد و اورتون به عنوان یکی از زیباترین بازیهای فصل لیگ انگلیس با تساوی سه بر سه به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد دو بار از حریف پیش افتاد اما اورتون به بازی برگشت. در ابتدا شیاطین سرخ در نیمه اول با گلهای کاوانی و برونو فرناندز پیش افتادند اما اورتون در شروع نیمه دوم با گلهای دوکوره و خامس رودریگز بازی را به تساوی کشاند. مک تومینای گل سوم را زد و به نظر می رسد که شیاطین سرخ دوباره به رقابت قهرمانی با منچسترسیتی باز خواهند گشت اما نوبت کالورت لوین، ستاره فصل اورتون بود که در دقیقه 95 کار را به تساوی بکشاند. هر چند که هیچ کدام از دو تیم دوست نداشتند که بازی به تساوی کشیده شود و دو امتیاز را از کف بدهند اما هواداران از تماشای یک بازی پرگل و تماشایی لذت بردند.

منچستریونایتد با این تساوی 45 امتیازی شد و فقط دو امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارد اما مشکل این جاست که شیاطین سرخ دو بازی بیشتر دارند و طبیعتا اگر تیم گواردیولا دو بازی عقب مانده را ببرد می تواند اختلافش با آنها را افزایش بدهد. از سویی اورتون با این نتیجه به 37 امتیاز از 21 بازی رسید و فعلا در رتبه ششم است اما آنها هم با دو بازی معوقه می توانند شرایط را بهتر کنند.

4125