واکنش کونته به ویدیوی بامزه ای که وایرال شد

واکنش کونته به ویدیوی بامزه ای که وایرال شد

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا ویدیویی از آنتونیو کونته مربی ایتالیایی در حین بازی اخیر اینتر منتشر شده است که مربی نراتزوری ها در حال فریاد زدن در حین استفاده از تلفن همراه برادرش است.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته توسط کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا دو جلسه از روی نشستن روی نیمکت اینتر محروم شده است که به همین خاطر در بازی نراتزوری ها و فیورنتینا در روز جمعه نتوانست روی نیمکت بنشیند. اخیرا ویدیویی از کونته منتشر شده بود که در دقایق پایانی بازی در کنار برادرش جیانلوکا حضور دارد و از هدفون وی استفاده می کند تا با کادر فنی ارتباط برقرار کند. در حقیقت به نظر می رسد که صدای کونته به درستی به آن طرف خط نمی رسد و به همین خاطر مربی ایتالیایی میکروفون تلفن همراه برادرش را به دهان خود نزدیک کرده است و تا جایی که می تواند با صدای بلند فریاد می زند تا کادر فنی صدای وی را بشنود و دستوراتش را به عمل بیاورد. مربی ایتالیایی این ویدیو را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و خودش هم با آن شوخی کرد و نوشت:" با تشکر، در بازی بعدی روی نیمکت خواهم نشست!"

اینتر فعلا با 47 امتیاز و با یک امتیاز بیشتر از میلان در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار دارد که البته آنها یک بازی هم بیشتر از روسونری ها دارند.

4125