اوئسکا 1-2 رئال مادرید؛ واران در نقش سوپرمن!

اوئسکا 1-2 رئال مادرید؛ واران در نقش سوپرمن!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و دوم از رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه آلکوراز به مصاف اوئسکا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک پیروزی برسدو بازی را در بیاورد و با سه امتیاز از این ورزشگاه خارج شود. رئال مادرید در این بازی سایه‌ی شکست و از دست دادن امتیاز را حس کرد اما در نهایت به بازی برگشته و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در این بازی حضور نداشت و غایب بود و همین مسئله موجب شده بود تا هواداران رئال مادرید نگران عملکرد رافائل واران باشند اما او این بار متفاوت عمل کرد و در نقش ناجی برای سپید پوشان ظاهر شد. در اصل در این بازی گل اول توسط اوکازاکی به ثمر رسید و هوئسکا در دقیقه 48 با نتیجه یک بر صفر پیش افتاد. این گل یک گل زیبا بود اما برای پیروزی هوئسکا کافی نبود.

در ادامه‌ی این دیدار رافائل واران در دقایق 55 و 84 دو گل به ثمر رساند تا هر سه امتیاز بازی را برای تیمش بدست آورده باشد. هر دو گل او مشابه بودند و روی ری باند هایی از دو ضربه‌ی کاشته بودند. رافائل واران با این عملکرد درخشان تا حدودی فشار انتقادات را از روی خود برداشت.

1470