پیولی: امسال برای میلان سالی خاص خواهد بود

پیولی: امسال برای میلان سالی خاص خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی – استفانو پیولی اعلام کرده میلان می‌خواهد امسال را به طور خاص به پایان برساند و برای قهرمان بجنگد. او البته ضمن تمجید از بازیکنانش از باشگاه تشکر می‌کند که همیشه حامی تیم بوده‌اند.

به گزارش فوتبالی، پیولی در جدیدترین گفت و گوی خود به یک شبکه رادیویی گفته: میلان در میان جوان‌ترین تیم‌های اروپا قرار دارد اما بازیکنان‌مان حرفه‌ای هستند. نیاز نیست به به آن‌ها تلاش کردن را گوشزد کنم. در تیم تمایلاتی وجود دارد تا امسال به صورتی خاص به اتمام برسد.

نتایج امسال میلان آن‌قدر خوب بوده که مدیران باشگاه قرمز و مشکی پوش کاملا بیخیال استخدام رانگنیک شوند و با پیولی به کار ادامه دهند. آن‌ها حالا در میان ۳۲ تیم برتر لیگ اروپا هستند و شانس بالایی برای قهرمانی در سری آ‌دارند.

سرمربی فعلی تیم میلان در ادامه گفته: نمی‌خواهم به عنوان کسی که همیشه سعی کرده متواضع باشد صحبت کنم زیرا می‌دانم که برای وضعیت فعلی تلاش کردم، در آن سهیم بودم و روی جزئیات کار کردم اما واقعیت این است که اتمسفر تیم بسیار خوب است. همه بازیکنان در یک مسیر هستند. مخصوصا در شرایط سخت. باشگاه همیشه ما را حمایت کرده و به ما اجازه داده تا در بهترین شرایط ممکن کار کنیم.

1101