فرجی از لیست یحیی خارج شد

فرجی از لیست یحیی خارج شد

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که باشگاه پرسپولیس این روزها با بحران مدافع میانی مواجه است قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات خط دفاع خود را با جذب بازیکن تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیسی‌ها برای فصل نقل‌وانتقالات زمستانی به‌دنبال جذب 2 مدافع آخر برای تیم‌شان هستند تا درصورت مصدومیت یا محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی، نفرات جایگزین بتوانند خیال کادرفنی را از بابت خط دفاع راحت کنند و توان جنگیدن در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند.

پرسپولیس که در دقایق پایانی بازی با فولاد با مصدومیت سیدجلال و کنعانی زادگان مواجه شد در بازی مقابل آلومینیوم از احسان حسینی جوان و مهدی شیری در دفاع وسط استفاده کرد اما عملکرد ضعیف آنها و گل های دریافتی باعث شد تا پرسپولیس اولین باخت خود را در این فصل تجربه کند.

یحیی که برای این پست به دنبال جذب ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته تراکتور بود اما این بازیکن در انتقالی عجیب به لیگ اسلواکی و فوتبال اروپا رفت تا عملا قرمزها قید او را بزنند. فرشاد فرجی مدافه شهرخودرو مشهد که یکی دیگر از گزینه های یحیی برای تقویت خط دفاع بود حالا شنیده می‌شود سرمربی قرمزها نام او را که از ابتدای فصل برای پوشیدن پیراهن قرمز پرسپولیس کاندیدا بود را نیز از لیست خود خارج کرده و از مدیران باشگاه خواسته که مذاکرات با این بازیکن را متوقف کنند و این یعنی اینکه یحیی گزینه‌های دیگری را در ذهن دارد.

باید منتظر ماند و دید یحیی گل محمدی که بعد از برد مقابل تراکتور آرامش به تیمش بازگشته است برای تقویت خط دفاع پرسپولیس به دنبال کدام گزینه خواهد بود هر چند اخبار ضد و نقیضی درباره بازگشت احتمالی سلیمی به پرسپولیس شنیده می شود اما هنوز این موضوع از طرف هیچکئام از آنها تایید نشده است.

7655