ماجرای پرحاشیه‌ترین تولد رونالدو؛ از تحقیر تا رپر کلمبیایی!

ماجرای پرحاشیه‌ترین تولد رونالدو؛ از تحقیر تا رپر کلمبیایی!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، امروز 36 ساله شد. او به همین مناسبت مراسمی آرام و بی دردسر و بی حاشیه برگزار کرد اما جشن تولد های رونالدو همواره به این ریلکسی و بی حاشیه‌ای نبوده است چرا که او هنگامی که 30 ساله شده بود، یک جشن تولد پر سر و صدا و فراموش نشدنی برگزار کرده بود.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در سال 2015 و هنگامی که 30 ساله شده بود، جشن تولدی حاشیه‌ساز برگزار کرد. در آن زمان رونالدو در رئال مادرید توپ می‌زد و او دقیقا در شبی که رئال مادرید با نتیجه 4 بر 0 مقابل اتلتیکو مادرید شکست خورده و در دربی تحقیر شده بود، جشن تولد خود را برگزار کرد و به پایکوبی و شادمانی پرداخت در این جشن تولد، بازیکنانی مثل مارسلو، کیلور ناواس و خامس رودریگز هم حضور داشتند و رونالدو از یک رپر کلمبیایی برای این مراسم دعوت به عمل آورده بود که او بسیار جنجال ساز شد.

این خواننده کلمبیایی که کوین رولدان نام داشت پس از این مراسم توسط بازیکنانی مثل جرارد پیکه سوژه شد و جشن و پایکوبی رونالدو پس از شکست سنگینی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با اجرای این رپر تبدیل به سوژه‌ای برای پیکه شد تا به رونالدو و رئال مادرید تیکه بندازد.

1470