فرشاد همچنان در فولاد می درخشد

فرشاد همچنان در فولاد می درخشد

پایگاه خبری فوتبالی- احمدزاده اکنون به یکی از ستاره‌های تیم فولاد خوزستان تحت نظر جواد نکونام تبدیل شده و مدعی است رویای بزرگی با پیراهن این تیم در ذهن دارد.

به گزارش فوتبالی،فرشاد احمدزاده بعد از جدایی از پرسپولیس، انتخاب فولاد خوزستان توانسته اکنون فرشاد احمدزاده را بار دیگر در قامت ستاره در فوتبال ایران مطرح کند و اکنون با اعتمادی که جواد نکونام به او داشته، توانسته شرایط را تغییر دهد.

فرشاد احمدزاده که در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ نوزدهم از پرسپولیس به فولاد رفت توانسته به خوبی در ترکیب این تیم به عنوان یکی از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار خود را مطرح کند و در این فصل با گلزنی و پاس گل هایش بازی خوب خود را تکمیل کرده است.

فرشاد امروز هم در ترکیب فولاد برابر صنعت نفت حضور مثبتی داشت و موفق شد پاس گل تساوی این تیم را به موسی کولی بالی بدهد تا شاگردان نکونام بتوانند به حداقل امتیاز در این بازی برسند،تعقیب توپ از سوی فرشاد احمد زاده روی یک ضربه ایستگاهی منجر به ایجاد موقعیت برای موسی کولی بالی شد و این مدافع پیش تاخته دروازه صنعت نفت را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

احمدزاده که فصل گذشته دوره درخشانی را با فولاد داشت، این فصل پیراهن شماره ۱۰ تیم را برتن می‌کند و امیدوار است که با ادامه این روند، در لیگ قهرمانان آسیا هم بدرخشد و توانایی هایش را به طرفداران فوتبال در ایران ثابت کند.

7655