بایرامی: شرمنده مردم قائمشهر هستیم اما جبران می‌کنیم

بایرامی: شرمنده مردم قائمشهر هستیم اما جبران می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال نساجی گفت: شرمنده مردم قائمشهر هستیم اما این نتایج را جبران کرده و در رتبه‌های بالای جدول قرار می‌گیریم.

به گزارش فوتبالی، مهرداد بایرامی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل استقلال در هفته چهارهم لیگ برتر اظهار داشت: شرمنده مردم قائمشهر هستیم زیرا حق‌شان خیلی بالاتر از این است. تاکنون نتوانسته‌ایم نتیجه بگیریم اما اطمینان دارم در آینده نساجی در رتبه‌های خیلی بالاتری قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای شروع هنوز دیر نشده زیرا فاصله امتیازی تیم‌ها در جدول به هم نزدیک است و می توان جبران کرد. این بازی را هم مقابل تیم باکیفیتی انجام دادیم که سطح بازیکنانش خیلی بالا است. دیدار خیلی سختی بود. می‌توانستیم با امتیاز بیرون بیاییم اما متاسفانه روی یک غافلگیری گل‌ خوردیم.

مهاجم تیم نساجی درباره اینکه به نظر می‌رسد با وجود تحولی که مجید جلالی  در نساجی به وجود آورده اما این تیم به دلیل بدشانسی نتیجه نمی‌گیرد، توضیح داد: منطقی این بود مقابل استقلال بسته بازی کنیم و تا دقایق آخر هم این کار را انجام دادیم اما در یک لحظه روی اشتباه گل خوردیم. تیم ما با تیم‌های بالادستی‌اش 4-3 امتیاز بیشتر فاصله ندارد و با ذوب‌آهن هم اختلاف‌مان 2 امتیاز است. اطمینان دارم می‌توان این فاصله را جبران کرد.

6641