حسینی: مستحق برد مقابل ذوب‌آهن بودیم/ باید به آرامش داوران کمک کنیم

حسینی: مستحق برد مقابل ذوب‌آهن بودیم/ باید به آرامش داوران کمک کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی با ذوب‌آهن مستحق برد بودیم.

به گزارش فوتبالی، سید محمدرضا حسینی پس از برتری سه بر یک تیم فوتبال سپاهان در دربی اصفهان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در این بازی چهار گل به ثمر رسید که نشان‌دهنده کیفیت خوب مسابقه است و هواداران و بینندگان هم از آن لذت بردند. با این برد تا حدی فشار روانی که پس از باخت مقابل شهرخودرو روی دوش‌مان بود و مستحق این شکست هم نبودیم کم شد و راحت‌تر بازی کردیم.

وی افزود: ذوب‌آهن نیاز به برد داشت و مساوی به درد این تیم نمی‌خورد. به همین دلیل پس از دریافت گل اول مقداری جلو کشید که روی ضدحمله دو گل دیگر هم به ثمر رساندیم و توانستیم پیروز شویم. به هوادارانمان تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم شرایط ذوب‌آهن هم روز به روز بهتر شود و خودش را بالا بکشد. جنگندگی در میانه‌های زمین و موقعیت‌های‌ گل در این بازی خوب زیاد بود اما تیم ما مستحق برد بود و خدا را شکر توانستیم برنده شویم. 

هافبک تیم سپاهان درباره عملکرد داور عنوان کرد: یکی از بهترین‌ داوری بازی های لیگ بود و کرمانشاهی عالی قضاوت کرد. ان شالله روند داوری‌ها همیشه به این شکل باشد. البته بازیکنان و مربیان هم روی با آرامش قضاوت کردن بازی تاثیرگذار هستند. نباید درون زمین خیلی حرف بزنند و بیرون از آن هم فشار بیاورند زیرا داوران ایرانی به عمد نمی‌خواهند علیه کسی سوت بزنند و اشتباهات‌شان سهوی است.

حسینی تصریح کرد: اگر تیم‌ها با آرامش کار کنند اشتباهات تاثیرگذار داوری کمتر می‌شود. امیدوارم همه این موضوع را رعایت کنند. من اگر در این مسابقه کارت زرد می‌گرفتم دیدار بعدی سپاهان را از دست می‌دادم اما پس از برخوردی که با بازیکن ذوب‌آهن داشتم از وی عذرخواهی کردم. می‌خواستم شانه کرمانشاهی را گرفته و از وی عذرخواهی کنم اما دست من مقداری جا به جا شد  به گردنش خورد. قصدی از این کار نداشتم و عذرخواهی هم کردم.

6641