عکس؛ درهم شدن چهره گرت بیل از بازی ندادن مورینیو به او

عکس؛ درهم شدن چهره گرت بیل از بازی ندادن مورینیو به او

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی با نتیجه یک بر صفر در خانه حریف تاتنهام را شکست داد و توماس توخل به عنوان سرمربی تازه وارد آبی های لندن بردی خوب به دست آورد. در این بازی ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، به گرت بیل بازی نداد و همین مسئله حاشیه ساز شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که گرت بیل از ابتدا در ترکیب تاتنهام قرار نگرفته بود و این تیم یک گل هم از حریف عقب بود و در حال شکست در این بازی بود، گرت بیل انتظار داشت تا ژوزه مورینیو به او بازی داده و او را به عنوان یار تعویضی وارد میدان کند تا بلکه بتواند تغییری در روند بازی و نتیجه‌ی این دیدار ایجاد کند. گرت بیل که در حال گرم کردن بود، خود را آماده می‌کرد تا وارد زمین شود اما مربی پرتغالی تصمیم گرفت تا او را وارد زمین نکرده و بازیکن دیگری را جایگزین کند. همین مسئله موجب ناراحتی و درهم شدن چهره گرت بیل شد.

گرت بیل

گرت بیل در رئال مادرید هم که بود، توسط زیدان روی نیمکت و سکو نشانده می‌شد و سرمربی فرانسوی هم به او اعتقاد نداشت و اکنون در تاتنهام هم مربی پرتغالی به او اعتمادی ندارد و باید دید که شرایط برای این بازیکن ولزی به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470