اشتباه کلیدی رئال مادرید؛ هازارد هرگز یک رهبر نبود

اشتباه کلیدی رئال مادرید؛ هازارد هرگز یک رهبر نبود

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد پس از مدت‌ها تلاش و انتظار سرانجام در تابستان سال گذشته به رئال مادرید پیوست اما هرگز نتوانست حتی بخشی از انتظارات را برای این تیم برآورده کند وبه شکستی تمام عیار برای آنها تبدیل شد.
به گزارش فوتبالی، در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۹ زمانی که ۵۰ هزار هوادار در مراسم معارفه ادن هازارد در سانتیاگو برنابئو نامش را فریاد می‌زدند، هیچکس تصمیم خرید او را زیر سوال نمی‌برد حتی با این که رئال مادرید بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنی هزینه کرده بود که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده بود. او در آن پنجره نقل و انتقالات بهترین بازیکن در دسترس بود. حالا ۶۰۰ روز گذشته و بعضی هواداران معتقد هستند که شاید او بدترین خرید تاریخ باشگاه باشد‌. در توصیف ۳۳۸ روزی که او با مصدومیت پشت سر گذاشت باید به عوامل روانی هم توجه کرد چون این عوامل بسیار موثر بودند. بازیکن بلژیکی ماه‌هاست که تحت فشار است و همین موضوع در زمینه این مصدومیت‌های متوالی بسیار تاثیرگذار بوده است. 
هازارد، لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو نیست و هرگز هم قصد نداشته باشد. ما درباره یک فوتبالیست فوق العاده حرف می‌زنیم اما او یک رهبر نیست. او هرگز بازیکنی جنگنده که علاقه زیادی به شکستن رکوردها داشته باشد نبوده است. او به دلیل شرایط خاص خود قادر به تحمل فشار وارده در رئال مادرید نیست. برای این موضوع باید شخصیتی فداکار داشت که به کاراکتر هازارد همخوانی ندارد. رئال مادرید بازیکنی بزرگ جذب کرده اما رهبری حرفه‌ای مانند کریستیانو رونالدو به خدمت نگرفته است که علاقه زیادی به انجام تمرینات و رژیم سرسختانه داشته باشد. هازارد ۳۰ سال دارد و هنوز سه فصل از قراردادش با رئال باقی مانده اما به نظر می‌زسد که خرید همیشه مصدوم دیگری مانند گرت بیل و کاکا باشد.

۱۸۱۱