امامعلی در گفت‌وگو با فوتبالی: دوست دارم در همه بازی‌ها گل بزنم

امامعلی در گفت‌وگو با فوتبالی: دوست دارم در همه بازی‌ها گل بزنم

پایگاه خبری فوتبالی- فراز امامعلی یکبار دیگر به کمک مس شتافت و با باز کردن دروازه تیم حریف سه امتیاز را به حساب مسی‌ها واریز کرد.

به گزارش فوتبالی، فراز امامعلی درمورد پیروزی مس رفسنجان مقابل شهر خودرو گفت: توپ و میدان کلا در دست ما بود و ما در همان دقایق ابتدایی بازی دو موقعیت صد در صد گل پیدا کردیم که اگر همان ها گل می شد باز هم شاهد یک بازی پر گل می شدیم. در ادامه بازی فشار های ما روی دروازه حریف جواب داد و توانستیم گل بزنیم و پیروز شویم و به چیزی که حقمان بود رسیدیم.

این بازیکن که باز هم یک گل سه امتیازی زد ادامه داد: همه اینها به تلاش های کادرفنی قبل از بازی و زحمات بچه ها در جریان بازی بر می گردد. خوشحالم که توانستم باز هم گل بزنم، دوست دارم در هر بازی این اتفاق را تکرار کنم گرچه مهم نیست چه کسی گل بزند و در نهایت پیروزی یک تیم مهم است.

مهاجم مس رفسنجان درباره رتبه هفتمی شان اظهار کرد: اگر چند بازی ابتدایی لیگ را در نظر نگیرید ما در خیلی از بازی ها تیم برتر میدان بودیم و لیاقت این جایگاه و حتی بالاتر از این را هم داریم. آقای ربیعی و کادرش واقعا کاربلد هستند و به ما این اعتماد به نفس را دادند که در لیگ بزرگی کنیم.

وی درباره پوشیدن پیراهن مشکی به دلیل درگذشت علی انصاریان گفت: هنوز هم دوست نداریم از واژه مرحوم برای علی انصاریان استفاده کنیم. به هر حال با تصمیم باشگاه پیراهن مشکی بر تن کردیم تا اینگونه ادای احترام کنیم. جا دارد این اتفاق تلخ را به تمام دوستدارانش تسلیت بگویم.

امامعلی در پایان در مورد بازی با پرسپولیس که پیش رو دارند افزود: بازی با تیم های استقلال و پرسپولیس همیشه شرایط ویژه ای دارد. امیدوارم روند نباختن هایمان را مقابل این تیم بزرگ ادامه دهیم.

1122