خرمزی: جامعه ورزش روزهای سختی را می‌گذراند

خرمزی: جامعه ورزش روزهای سختی را می‌گذراند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه جامعه ورزش روزهای سختی را می‌گذراند گفت: آلومینیوم با روحیه بالا و شرایط بسیار خوبی به مصاف سایپا می‌رود.

به گزارش فوتبالی، محمود خرمزی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال سایپا در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: قبل از ورود به مباحث فنی، حقیقت این است که روزهای سختی را با از دست دادن عزیزانمان می‌گذرانیم، به طوری که مهرداد و علی عزیز را از دست دادیم که باید از همین جا این ضایعه را به خانواده آنها و اهالی ورزش تسلیت بگویم. آلومینیوم با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته با روحیه بالا و شرایط بسیار خوبی به مصاف سایپا می‌رود.

وی افزود: بازی سختی مقابل سایپا داریم البته شرایط خوبی داریم زیرا هفته‌های موفق و خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدواریم فردا به همین روند ادامه دهیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: قطعاً برای برد به میدان می‌رویم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و با کسب هر 3 امتیاز زمین را ترک کنیم.

خرمزی ادامه داد: خدا را شکر تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند و بازیکن مصدومی نداریم. تنها بازیکن محروم ما مصطفی احمدی است که در این بازی وی را در  اختیار نداریم.

7474