توهین مهاجم گرانادا به سرمربی بارسلونا: دلقک عقب مانده!

توهین مهاجم گرانادا به سرمربی بارسلونا: دلقک عقب مانده!

پایگاه خبری فوتبالی - بازی بارسلونا و گرانادا یکی از دراماتیک ترین بازیهای ممکن در شروع سال 2021 بود. در حالی که بارسلونا تا دقیقه 87 با نتیجه دو بر صفر عقب بود، ناگهان به بازی برگشت و کار را به وقت اضافه کشاند و در نهایت با نتیجه پنج بر سه پیروز شد تا کاتالان ها که در یک قدمی حذف فاجعه آمیز قرار داشتند، به بازی برگردند و به نیمه نهایی کوپا دل ری برسند.

به گزارش فوتبالی، اعضای گرانادا نمی توانستند با شکست تیمشان کنار بیایند و البته کل کل بعضی اعضای نیمکت بارسا نیز درگیری را به اوج رسانده بود. پس از آن که بارسلونا گلهای چهارم و پنجم را در وقت اضافه زد، اعضای نیمکت بارسلونا به شکل تمسخرآمیزی خوشحالی کردند تا بدین ترتیب گرانادایی ها عصبانی شوند. روبرتو سولدادو مهاجم باتجربه گرانادا نتوانست خشم خود را کنترل کند و خطاب به کومان فریاد زد:" دلقک، تو عقب مانده هستی و ببین که چگونه برنده می شوی!"

در هر صورت بارسلونا توانست یک پیروزی بسیار مهم به خصوص از نظر روحی را با درخشش گریزمان و آلابا کسب کند. دو بازیکنی که هر کدام دو گل به ثمر رساندند و فوق العاده ظاهر شدند. حالا بارسا منتظر مشخص شدن حریفش در مرحله نیمه نهایی است تا تلاش کند که به فینال بازیها برسد.

4125