شکست الدحیل و اولسان؛ حریف بایرن مونیخ مشخص شد

شکست الدحیل و اولسان؛ حریف بایرن مونیخ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مسابقات جام جهانی باشگاه های 2020 که به خاطر کرونا با چند ماه تاخیر برگزار شد، از امروز آغاز شد که الدحیل و اولسان هر دو نماینده آسیا شکست خوردند و حالا باید در مسابقه پنجم و ششمی به مصاف هم بروند.

به گزارش فوتبالی، اولسان هیوندای که با غلبه بر پرسپولیس قهرمان اسیا شده بود، در مقابل تیم تایگرز مکزیک با نتیجه دو بر یک شکست خورد. بدین ترتیب نماینده مکزیک راهی نیمه نهایی مسابقات شد تا به مصاف پالمیراس برود که قهرمان لیبرتادورس شده بود. بدین ترتیب یکی از دو تیم مکزیکی و برزیلی در فینال حضور خواهند داشت.

از طرفی الدحیل که به عنوان نماینده کشور میزبان (قطر) به مسابقات آمده بود، پس از انصراف نماینده نیوزیلند به مصاف الاهلی ، قهرمان قاره آفریقا رفت که تیم مصری با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. بدین ترتیب بایرن مونیخ به عنوان قهرمان اروپا به مصاف الاهلی مصر می رود که یکی از دو تیم در فینال حضور پیدا خواهد کرد.

الدحیل و اولسان باید برای کسب رتبه پنجم به مصاف هم بروند که این بازی در روز یکشنبه برگزار خواهد شد.بازی بایرن مونیخ و الاهلی نیز دوشنبه برگزار می شود. فینال مسابقات هم پنجشنبه برگزار خواهد شد.

4125