نکونام: درگذشت میناوند و انصاریان به جامعه فوتبال ضربه روحی زده است

نکونام: درگذشت میناوند و انصاریان به جامعه فوتبال ضربه روحی زده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فولاد می‌گوید درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان در یک هفته اخیر باعث ضربه روحی به جامعه فوتبال شده است.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت و افزود: او از دوستان و هم دوره‌های من در تیم ملی بود. خاطرات خیلی خوبی از او داشتم و به خانواده فوتبال و دوستانش تسلیت می‌گویم. پس از درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان جماعه فوتبال از نظر روحی آسیب دیده و امیدوارم این شرایط را پشت سر بگذاریم و با رفتن کرونا، سلامتی را دوباره به جامعه برگردانیم. 

او درباره صنعت نفت آبادان اظهار کرد: صنعت نفت تیم خوب پر مهره و باکیفیتی است. در خانه تمام بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشتند و فقط یک شکست دارند. در خانه عملکرد تیمی فوق العاده‌ای داشتند و ما هم برای این دیدار برنامه‌های خاصی داریم و امیدوارم با استفاده از موقعیت‌هایمان به نتیجه مدنظرمان برسیم و مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی داشته باشیم. 

سرمربی فولاد درباره حمایت هواداران آبادانی از تیم محبوب‌شان با حضور در ساختمان‌های اطراف ورزشگاه گفت: من سال گذشته این فضا را تجربه کردم. ای کاش کرونا نبود و تماشاگران در ورزشگاه بودند. هر بار من اینجا بودم شرایط خوبی بوده و هواداران تیمشان را در هر شرایطی تشکر می‌کنند. این باعث خوشحالی من است که چنین هوادارانی در کشورمان داریم و امیدوارم با از بین رفتن ویروس کرونا، همه هواداران و تماشاگران در ورزشگاه باشند. مشکلی با حضور هواداران نداریم و بازی با تماشاگر را به علت افزایش جذابیت بازی ترجیح می‌دهم.

7474