شروط جالب ستاره برزیلی برای تیم عراقی: از خانه استخردار تا بادیگارد شخصی

شروط جالب ستاره برزیلی برای تیم عراقی: از خانه استخردار تا بادیگارد شخصی

پایگاه خبری فوتبالی - پاتو زمانی به عنوان یک پدیده به میلان رفت و نگاه های زیادی را به خود جلب کرد. حالا این بازیکن بدون تیم است و در سن 31 سالگی زمان برایش به سرعت می گذرد. آخرین بازی رسمی وی در تابستان 2020 در سائوپائولو بود. بعد از اتمام قراردادش شایعاتی در مورد بازگشتش به فوتبال اروپا مطرح شد اما این اتفاق رخ نداد. پاتو که تجربه حضور در میلان، چلسی و ویارئال را دارد، در حال حاضر بدون تیم است و آینده اش مشخص نیست و پس از شایعاتی که در مورد حضورش در لیگ های آمریکا یا مکزیک مطرح شده بود، حالا یک تیم عراقی برای جذب وی ابراز تمایل کرده است.

به گزارش فوتبالی، پاتو با پیشنهادی از جانب باشگاه الدیوانیه عراق مواجه شده است. حسین الانکوشی مدیر باشگاه عراقی با تایید این خبر گفت:" مذاکرات در حال پیگیری هستند. شرایطی که تعیین شده باعث شده تا جلب رضایت وی مشکل باشد و هنوز توافق قطعی حاصل نشده چون کار آسانی در پیش نیست."

شرایط پاتو شامل یک استخر خصوصی، دستمزدی بالا و بادیگاردهای مخصوص برای خانواده اش هستند. البته الدیوانیه حتی یکی از بهترین باشگاه های لیگ عراق هم نیست چرا که در حال حاضر در رتبه دوزادهم جدول قرار دارند و نتوانستند پنج بازی اخیرشان را ببرند. چند هفته پیش مدیر این باشگاه وعده داده بود که اگر بازیکنانش چند بازی متوالی را ببرند، به هر کدام از آنها یک دستگاه PS5 هدیه می دهد.

4125