مومنی: قراردادهای بازیکنان ما در حد لیگ دسته دوم است/ بعید است در ماشین‌سازی بمانم

مومنی: قراردادهای بازیکنان ما در حد لیگ دسته دوم است/ بعید است در ماشین‌سازی بمانم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: شرایطی سختی را پشت‌سر می‌گذارم و با ادامه این وضعیت بعید است که در این تیم بمانم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مدی مومنی در خصوص نتایج تیمش در 13 بازی گذشته و اینکه چرا آنها در این فصل با چنین شرایطی مواجه شده‌اند، گفت: تیم ما از لحاظ فوتبالی شرایط بدی ندارد، ولی از لحاظ امتیازگیری شرایط بد است. در تمام این مسابقاتی که تا الان پشت‌سر گذاشتیم فقط در دو سه بازی نمایش بدی داشتیم و در 80 درصد بازی‌ها باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم. در 80 درصد بازی‌ها مثل بازی با پرسپولیس هستیم، با این حال قبول داریم که از لحاظ امتیازگیری عملکرد ما فاجعه بوده است.
وی ادامه داد: باید این تیم در نیم‌فصل دوم تقویت شود چون در چند پست بازیکن نداریم. در هر بازی 13 بازیکن به میدان می‌روند و این باعث شده که انرژی ما تحلیل برود. 99 درصد بچه‌ها در همه بازی‌های حضور دارند و این کار را سخت کرده است. از طرفی تیم هم کم تجربه است ولی با این حال بازیکنان خوبی داریم. کم تجربه بودن باعث می‌شود که در برخی دقایق اشتباهات کلیدی داشته باشیم و در بازی با پرسپولیس دیدید که آنها چگونه از تجربه خودشان استفاده کردند و با دو اشتباه ما به گل رسیدند.

هافبک ماشین‌سازی در خصوص اینکه آیا در لیگ برتر ماندگار خواهند شد، تاکید کرد: دو بازی آینده برای ما مهم است و این دو مسابقه تا حدود زیادی به ما خواهد گفت که چقدر برای ماندن در لیگ برتر شانس داریم. باید از دو بازی بعدی 6 امتیاز بگیریم که 10 امتیازی شویم تا باشگاه هم در نیم‌فصل دوم یارگیری کند. این را هم باید در نظر گرفت که شرایط مالی تیم ما مناسب نیست و قراردادهای بازیکنان ماشین‌سازی در حد لیگ دسته دوم است. دریافتی ما هم کمتر از تیم‌های دیگر است و باشگاه باید به فکر بچه‌ها باشد. امیدوارم با حل برخی مشکلات و جذب پنج، شش بازیکن وضعیت ما بهتر شود. 

مومنی در ارتباط با عملکرد خودش در این فصل تصریح کرد: در دو سه هفته اول به من کم بازی رسید ولی با آمدن آقای اخباری شرایطم بهتر شد. دفاع راست نداشتیم و کادر فنی به اجبار از من در دفاع راست استفاده می‌کند، من از هفته ششم در این پُست بازی کردم و حالا قرار است با برطرف شدن مصدومیت مدافع راست‌مان دوباره در پُست خودم بازی کنم. خودم دوست دارم در فاز تهاجمی بازی کنم چون گل زدن و پاس گل دادن را بیشتر دوست دارم.

وی گفت: شرایط سختی را در ماشین‌سازی پشت‌سر می‌گذارم و از طرفی مشکلات مالی هم وجود دارد، با ادامه این وضعیت بعید است که در این تیم بمانم.

6641