استقبال لیونی‌ها از بازگشت بنزما: درهای باشگاه به روی او باز است

استقبال لیونی‌ها از بازگشت بنزما: درهای باشگاه به روی او باز است

پایگاه خبری فوتبالی – کریم بنزما یکی از محصولات باشگاه لیون است و درهای این باشگاه به روی او همیشه باز خواهد بود هرچند که تصمیم با بنزما است که دوست داشته باشد به این تیم برگردد یا خیر. در همین زمینه کریم جزیری، مدیر برنامه سابق بنزما پیشنهاد داده که بنزما روزی در باشگاه سابقش بازی کند.

به گزارش فوتبالی، جزیری گفته: کریم بین ترک بهترین باشگاه دنیا و بازگشت به لیون مانده و مسئله زمان است. رویای او بازگشت به لیون و انجام کارهای بزرگ است. بستن بازوبند کاپیتانی در کنار بازیکنان می‌تواند جادویی باشد.

ژان میشل آئولاس، رئیس باشگاه لیون در این رابطه گفته این باشگاه در تابستان با این بازیکن ۳۳ ساله تماس گرفته است. او گفته: می‌دانم که تماس با او از طریق جونینیو (مدیر ورزشی) صورت گرفته. اگر امکان بازگشت کریم بنزما به لیون وجود داشته باشد ما به دنبال راه حل این مسئله خواهیم بود. او در ورزشگاه جدید ما حضور نیافته و حضورش می‌تواند یک رویا برای هواداران‌مان باشد. همه چیز بستگی به نتایج رئال مادرید دارد.

گفتنی است بنزما در سال ۲۰۰۹ با امضای قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو از لیون به رئال مادرید پیوست. قرارداد او با رئال در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد. او پیشتر در رابطه با بازگشت به لیون گفته: در بهترین تیم دنیا حضور دارم. شاید روزی به لیون برگشتم تا دوران کاری‌‌ام را آن جا تمام کنم اما حالا نه.

1101