شوخی همبرگرفروشی مشهور با هازارد: بخاطر ما در تمرین رئال مادرید حضور پیدا نکرد!

شوخی همبرگرفروشی مشهور با هازارد: بخاطر ما در تمرین رئال مادرید حضور پیدا نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی – حساب برگر کینگ در توییتر به شوخی با هازارد پرداخت.

به گزارش فوتبالی، ‌ادن هازارد در تمرین روز سه‌شنبه تیم رئال مادرید غیبت داشت. مسئله‌ای که باعث تعجب بسیاری از فوتبال دوستان شد. در همین زمینه رسانه ال چرینگیتو در یک توییت در حساب رسمی خود در توییتر نوشت: هازارد امروز در تمرین تیم حضور پیدا نکرد. چرا؟

در پاسخ به توییت فوق، توییتر رسمی اسپانیایی برگر کینگ (یکی از مشهورترین فست فودها که تخصصی ویژه در همبرگر دارد) با بازنشر توییت الچرینگیتو به زبان طنز نوشت: «به خاطر پیشنهاد ویژه ۱*۲ ما!» یعنی هازارد در شعب برگر کینگ حاضر شده تا از آخرین پیشنهاد ویژه آن‌ها استفاده کند و همبرگر بخورد.

این توییت از آن جایی مورد توجه گرفت که برخی با مشاهده تصاویر هازارد اعلام کرده بودند او هنوز اضافه وزن دارد و از آن جایی که پیشتر اعلام شده بود هازارد به همبرگر علاقه دارد، به این ترتیب برگرکینگی‌ها می‌خواستند هم با هازارد شوخی کرده باشند و هم پیشنهاد ویژه خود را بر سر زبان‌ها بیندازند.

هازارد پیشتر در ژانویه ۲۰۲۰ به مارکا گفته بود: درست است که اندکی اضافه وزن دارم. زمانی که ۱۸ سال داشتم در لیل وزنم ۷۲ یا ۷۳ کیلو بود. با عضله سازی به ۷۵ رسیدم و حالا ۷۷ کیلو دارم. در تابستان هم برای مدتی ۸۰ کیلو بودم.

1101