کلوپ پس از شکست: برایتون شایسته برد بود؛ خسته بودیم!

کلوپ پس از شکست: برایتون شایسته برد بود؛ خسته بودیم!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم لیورپول که شب گذشته شاگردانش ۱-۰ مقابل برایتون شکست خوردند از خستگی آن‌ها به عنوان یکی از دلایل شکست نام برد. او البته تیم برایتون را شایسته این برد می‌داند.

به گزارش فوتبالی، ‌کلوپ پس از شکست مقابل برایتون به خبرنگاران گفت: امشب (شب گذشته) جوری بازی کردیم که انگار به اندازه کافی از لحاظ ذهنی و فیزیکی انرژی نداشتیم. لحظات زیادی در بازی بود که به دلیل خستگی بازیکنان از به راحتی توپ را به حریف تقدیم کردیم. می‌دانم که بازیکنان‌مان می توانند توپ را با پاس از نقطه A تا نقطه B برسانند اما چنین اتفاقی رخ نداد. شرایط را برای برایتون آسان کردیم هرچند که ان‌ها هم نمایش خوبی داشتند.

کلوپ در ادامه افزود: برایتون شایسته برد بود. شکی در این مسئله نیست. برای من مهم‌ترین مسئله این است که یک توضیح برای چنین شکستی پیدا کنم و درک کنم چه اتفاقی رخ داد. قانع‌کننده رفتار نکردیم. دیدید که همه چیز خوب پیش نرفت. مسئله اصلی اینجاست چرا خوب پیش نرفت. تنها یک توضیح می‌تواند وجود داشته باشد و آن خستگی است. باید از اتفاقات بازی درس بگیریم. هفته سختی داشتیم. سیتی در حال فاصله گرفتن است و ما باید راه حل پیدا کنیم.

1101