عکس؛ تیپ بامزه مسی پیش از شروع بازی مقابل گرانادا

عکس؛ تیپ بامزه مسی پیش از شروع بازی مقابل گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در یک بازی دیدنی و درخشان موفق شد با نتیجه 5 بر 3 گرانادا را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی این فصل از رقابت‌های جام حذفی اسپانیا، موسوم به کوپا دل ری شود، در این بازی لیونل مسی گلزنی نکرد اما روی گل‌ اولی که بارسلونا به ثمر رساند تاثیرگذار بود و به نوعی استارت کامبک آبی و اناری ها را زد.

به گزارش فوتبالی، به تازگی روزنامه مادریدی ال موندو ارقام نجومی دستمزد لیونل مسی در بارسلونا را فاش کرده است و این قضیه باعث شده تا حواشی تازه و عجیب و غریبی پیرامون لیونل مسی شکل بگیرد. مسی سعی کرده است تا این قضیه روی فوتبال و کار حرفه‌ای او اثرگذار نباشد و همواره خود را با روحیه‌ای بالا نشان می‌دهد. او در بازی مقابل بیلبائو با کاشته‌ای که زد هنرنمایی کرد و در بازی مقابل گرانادا هم با روحیه‌ای بالا حاضر شد و روی گل‌های بارسا تاثیر خود را داشت.

مسی پیش از شروع بازی بارسلونا مقابل گرانادا و در زمان گرم کردن، چهره‌ای خندان داشت و سر و وضع جالبی به خود گرفته بود و مشخص بود که فوق ستاره آرژانتینی روحیه‌ای بالا دارد. در واقع ترکیب لباس های او هم در این تصویر جلب توجه می‌کرد و بامزه به نظر می‌رسید. در نهایت مسی به همراه بارسلونا موفق شد از این مرحله عبور کند و باید دید که عملکردش در مرحله‌ی نیمه نهایی به چه شکل خواهد بود.

1470