رکورد 19 ساله‌ای که منچسترسیتی به آن رسید

رکورد 19 ساله‌ای که منچسترسیتی به آن رسید

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی موفق شد با نتیجه دو بر صفر برنلی را شکست دهد و تکیه‌ای محکم به صدر جدول بزند. به نظر می‌رسد پس از اینکه لیورپول توانست در فصل گذشته و پس از دو قهرمانی پیاپی منچسترسیتی، جام را بدست بیاورد، اکنون مجددا سیتیزن ها می‌خواهند قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا به همراه تیمش، شروع خوبی در اول این فصل نداشت اما پس از آن به مرور توانست عملکرد خود را بهبود ببخشد و اکنون به صدر جدول این لیگ رسیده است. منچسترسیتی در این فصل و با بدست آوردن پیروزی های پیاپی موفق شده رکوردی را ثبت کند که آخرین بار 19 سال پیش یعنی در سال 2002 ثبت شده بود و در آن زمان این رکورد برای اولین و آخرین بار به ثبت رسیده بود و اکنون منچسترسیتی آن را تکرار کرده است.

در واقع در سال 2002، آرسنال با هدایت آرسن ونگر موفق شده بود در 13 بازی پیاپی در لیگ برتر به پیروزی برسد و اکنون منچسترسیتی با پیروزی مقابل برنلی به این رکورد دست یافته است و به نظر می‌رسد که شاگردان پپ گواردیولا کار بزرگی را در این فصل انجام داده‌اند و به رکوردی بزرگ در لیگ برتر رسیده‌اند.

1470