واکنش تنیسور سرشناس به دستمزد نجومی مسی

واکنش تنیسور سرشناس به دستمزد نجومی مسی

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل نادال تنیسور سرشناس اسپانیایی مصاحبه ای در مورد شرایط خودش داشت که البته بخشی از مصاحبه اش در مورد فوتبال بود. این تنیسور که هوادار دوآتشه رئال مادرید است، در این مصاحبه از مسی که قرارداد جنجالی و 555 میلیون یورویی وی برای چهار سال لو رفته است، دفاع کرد.

به گزارش فوتبالی، نادال در مورد افشای قرارداد مسی گفت:" در مورد لئو... این بحث را درک نمی کنم. بازیکنی را می بینیم که بی تردید یکی از بهترین های تاریخ است. از سویی مبلغی را دریافت می کند که باشگاهش راضی به پرداخت آن شده است. در این باره هیچ بحثی وجود ندارد. من ترجیح می دهم که وارد چنین بحثی نشوم. در نهایت باشگاه به این نتیجه رسیده که مسی کاملا شایسته دریافت چنین مبلغی بوده و این برایش خوب است. این باشگاه است که باید حساب هایش را کنترل کند و به آینده اش چه با لئو چه بدون او فکر کند."

مسی با دریافت 555 میلیون یورو برای چهار سال بزرگ ترین قرارداد تاریخ ورزش را امضا کرد. او مبلغی را  دریافت کرد که در حال حاضر غیرقابل باور به نظر می رسد چرا که دستمزد دریافتی وی 5 تا 6 برابر بیشتر از ستاره های درجه یک فوتبال دنیا نظیر رونالدو، نیمار، لواندوفسکی و ... بوده است. 

4125