اعلام ترکیب بارسلونا و گرانادا؛ مسی به دنبال صعود به نیمه‌نهایی

اعلام ترکیب بارسلونا و گرانادا؛ مسی به دنبال صعود به نیمه‌نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب بارسلونا و گرانادا برای بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با توجه به این که لالیگا تقریبا دور از دسترس شده مجبور است که روی تورنمنت های حذفی یعنی کوپا دل ری و چمپیونزلیگ تمرکز کند. آنها اگر امشب بتوانند از سد گرانادا بگذرند، فقط دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی را برای رسیدن به فینال پیش رو خواهند داشت و بدین ترتیب کومان شانس زیادی دارد تا بتواند اولین فصلش در بارسلونا را با جام به اتمام برساند. در نقطه مقابل گرانادا که یکی از پدیده های یک سال و نیم اخیر فوتبال اسپانیا بوده، نشان داده است که تیمی نیست که به سادگی در مقابل حریفان کم بیاورد. در حقیقت گرانادا به دنبال غلبه بر بارسا و به دنبال شگفتی سازی است. بارسا امشب از خط حمله هجومی همیشگی خود استفاده کرده که ترینکائو نیز اضافه شده است. سولدادو بازیکن اسبق رئال مادرید هم چهره شناخته شده خط حمله گرانادا است.

ترکیب بارسلونا در بازی امشب بدین شرح است : ترشتگن، سرجی روبرتو، آرائوخو، اومتیتی، جوردی آلبا، بوسکتس، دی یونگ، پدری، ترینکائو، گریزمان و مسی.

گرانادا نیز با این ترکیب وارد زمین شده است:آرون، سورو، خرمان، نوا، ویکتور دیاز، مونتورو، اتکی، دومینگوس، کندی، پوئرتاس و سولدادو.

4125