عکس؛ کاشته زیبای مسی به اتلتیک بیلبائو در آخرین نسخه PES

عکس؛ کاشته زیبای مسی به اتلتیک بیلبائو در آخرین نسخه PES

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در آخرین بازی آبی و اناری پوشان در لالیگا که با پیروزی دو بر یک بارسا همراه بود، کاشته‌ای تماشایی به ثمر رساند. این گل کاشته، 650امین گل دوران حضور لیونل مسی در بارسلونا بود. نگاهی داریم به تصاویری از شبیه سازی این گل در آخرین نسخه از بازی ویدیویی PES یعنی PES21.

به گزارش فوتبالی، مسی در بازی فینال سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو با مشت‌زنی به آسیر ویالیبره از زمین مسابقه اخراج شده بود و دو جلسه از همراهی بارسلونا محروم شده بود. او در بازی لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو به نوعی از این تیم انتقام گرفت و با کاشته‌ای تماشایی دروازه‌ی این تیم را باز کرد که این گل در بازی ویدیویی PES21 تا حدودی شبیه سازی شده است.

بازی مقابل اتلتیک بیلبائو، اولین بازی لیونل مسی پس از افشای رقم نجومی قرارداد او بود و ستاره آرژانتینی با درخشش و گلزنی به نوعی به این قضیه واکنش نشان داد. ترفند مدافعان اتلتیک بیلبائو هم برای مهار کاشته‌ی او بی ثمر بود.

در هر صورت باید دید که عملکرد لیونل مسی در بازی های آینده‌ی بارسلونا به چه شکل خواهد بود. او فعلا به تعداد 650 گل با پیراهن بارسلونا رسیده است. مسی در اواخر سال 2020 از رکورد پله عبور کرده بود.

1470