عکس؛ زمین خوردن دختر رونالدو با سورتمه در برف‌ها

عکس؛ زمین خوردن دختر رونالدو با سورتمه در برف‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، در حال حاضر 4 فرزند شامل دو دختر و دو پسر دارد. دختران او آلانا مارتینا و اوا مارتینا نام دارند. رونالدو در حال حاضر در شهر تورین در کشور ایتالیا ساکن است و با توجه به اینکه رونالدو در جمع بیانکونری‌ها توپ می‌زند، سکونت او در این شهر امری طبیعی است.

به گزارش فوتبالی، در این روز های سرد زمستانی، در شهر تورین ایتالیا هم برف آمده است و آب و هوایی زمستانی در آن‌جا حاکم است. یکی از تفریحاتی که در این فصل مورد توجه قرار می‌گیرد، برف‌بازی است و دختر کریستیانو رونالدو هم به همراه خواهر و برادرش و همچنین مادرش جورجینا رودریگز، مشغول بازی در برف‌ها بود و در حال تفریح در این شرایط بود که زمین خورد و از روی سورتمه‌ی خود سقوط کرد. البته شدت زمین خوردن آن زیاد نبود و اتفاق خاصی برای او نیفتاد و پس از این قضیه از روی زمین بلند شد و به بازی کردن خود ادامه داد.

مادر آلانا مارتینا، یعنی جورجینا رودریگز یک بار در مصاحبه‌ای گفته بود که از اینکه خودش بچه‌های کریستیانو رونالدو را بزرگ می‌کند خوشحال است و از این قضیه رضایت دارد و نسبت به حرف و حدیث هایی که وجود دارد، بی‌تفاوت است.

1470