عکس؛ ته ریش قهوه‌ای مسی برای روز کوپا دل ری

عکس؛ ته ریش قهوه‌ای مسی برای روز کوپا دل ری

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این دور از رقابت‌های کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا که در حال حاضر در مرحله‌ی یک چهارم نهایی آن به سر می‌بریم، از ساعت 23:30 در خانه‌ی حریف به مصاف گرانادا خواهد رفت و باید دید که چه نتیجه‌ای در این دیدار بدست می‌آورد. بارسلونا در مرحله‌ی قبل رایو وایکانو را شکست داده بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در دور قبلی این سری از رقابت‌ها موفق شد رایو وایکانو را شکست دهد و به این مرحله بیاید. لیونل مسی هم در آن بازی گلزنی کرد و خودی نشان داد. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا مدتی است که دیگر ریش های بلندی نمی‌گذارد و زود به زود آن‌ها را کوتاه کرده و می‌تراشد. لئو مسی برای بازی مقابل گرانادا در کوپا دل ری ریش های قهوه‌ای خود را با حالت کوتاهی نگه داشته است و به نوعی ته ریش گذاشته است.

لیونل مسی

در این دوره از رقابت‌های کوپا دل ری، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دچار حذفی زودهنگام شدند و اکنون فرصت برای آبی و اناری پوشان فراهم است تا بتوانند با پیروزی در بازی های خود به فینال رقابت‌ها رسیده و قهرمان شوند چرا که دو رقیب اصلی و قدرتمند آن‌ها یعنی تیم های مادریدی ها از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند. باید دید که عملکرد لیونل مسی در ادامه‌ی این بازی‌ها چگونه خواهد بود.

1470