مسی چه کسی را عامل فاش شدن رقم قراردادش می‌داند؟

مسی چه کسی را عامل فاش شدن رقم قراردادش می‌داند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی نشریه مادریدی ال موندو، جزئیاتی از آخرین قرارداد لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی را با باشگاه بارسلونا فاش کرده بود و مشخص شده بود که او دستمزد بسیار هنگفتی دریافت می‌کند. در اصل مسی در این قرارداد که مدتی 4 ساله داشت و در سال 2017 به امضا رسیده بود، رقمی معادل 555 میلیون یورو به عنوان دستمزد برایش در نظر گرفته شده بود.

به گزارش فوتبالی، اما با فاش شدن این قرارداد، به نظر می‌رسد که لیونل مسی دچار ناراحتی و نارضایتی شده است. به گفته‌ی کواترو، لیونل مسی و خانواده‌ی او، شامل پدرش که در واقع وکیل و ایجنت او هم هست، توسکتس را عامل فاش شدن قرارداد لیونل مسی می‌دانند و می‌خواهند که شکایتی علیه او تنظیم نمایند. در اصل خانواده مسی معتقد است که توسکتس همان کسی بوده که این ارقام را به روزنامه ال موندو گفته است.

این قرارداد مسی در سال 2017 به امضای بارتومئو، مدیر قبلی بارسلونا که استعفا داد، رسیده بود و توسکتس هم یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی بارسلونا در آن دوران بود و او هم در تیم مدیریتی بارتومئو مشغول به فعالیت بود و به همین علت از کسانی بود که از رقم قرارداد مسی با خبر بود و به همین علت اکنون گمانه‌زنی هایی درباره اینکه افشای قرارداد کار او بوده وجود دارد و به گفته‌ی کواترو، لئو مسی او را مقصر می‌داند.

1470