سن سیرو، بهشت کریستیانو رونالدو در ایتالیا

سن سیرو، بهشت کریستیانو رونالدو در ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته یوونتوس موفق شد با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه سن سیرو اینتر را شکست دهد و راه خود را برای صعود به فینال رقابت‌های جام حذفی ایتالیا هموار کند. اکنون بیانکونری‌ها کار سختی برای رسیدن به فینال این سری از رقابت‌های کوپا ایتالیا در ورزشگاه خانگی خود ندارند.

به گزارش فوتبالی، هر دو گل یوونتوس را در این بازی کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. او گل اول تیمش را از روی نقطه‌ی پنالتی و گل دوم را روی یک فرصت‌طلبی به ثمر رساند. به نظر می‌رسد که ورزشگاه سن سیرو که در شهر میلان واقع شده است، تبدیل به ورزشگاه محبوبی برای فوق ستاره پرتغالی در ایتالیا شده است چرا که او معمولا عملکرد درخشانی در آن دارد.

کریستیانو رونالدو تاکنون 8 بار در ورزشگاه جوزپه مه آتزا یا همان سن سیرو که ورزشگاه اختصاصی دو باشگاه میلان و اینتر است، انجام داده است و در این 8 بازی 6 گل به ثمر رسانده است. 3 گل رونالدو در ورزشگاه سن سیرو به تیم اینتر بوده و 3 تای دیگر به میلان. در اصل به نظر می‌رسد که رونالدو از زمانی که اسپانیا را ترک کرد و پا به ایتالیا گذاشت، بازی های خوبی در شهر میلان به نمایش گذاشته است و ورزشگاه این شهر تبدیل به یک بهشت برای او شده.

1470