پیام کاوانی پس از 9 تایی کردن ساوتهمپتون و زدن اولین گل

پیام کاوانی پس از 9 تایی کردن ساوتهمپتون و زدن اولین گل

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، شب گذشته منچستریونایتد با نتیجه 9 بر 0 ساوتهمپتون را در ورزشگاه اولدترافورد شکست داد و یک پیروزی بزرگ بدست آورد. ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای شیاطین سرخ که در تابستان گذشته به این تیم آمد، هم در این بازی گلزنی کرد و خودی نشان داد.

به گزارش فوتبالی، این اولین گل ادینسون کاوانی در ورزشگاه اولدترافورد بود و او از زمان آمدنش به منچستریونایتد برای اولین بار در این ورزشگاه موفق به گلزنی شد. کاوانی در دقیقه 39 روی پاس لوک شاو موفق شد برای منچستریونایتد گلزنی کند. او پس از این بازی با انتشار تصاویری از خودش در شبکه‌های اجتماعی، در حال شادی پس از گل نوشت:" برای پیروزی و به ثمر رساندن اولین گلم در این ورزشگاه فوق‌العاده خوشحالم." تا به نوعی از گلزنی خود و پیروزی پرگل شیاطین سرخ ابراز خرسندی کرده باشد.

ادینسون کاوانی در 300 بازی، 200 گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رسانده بود و آقای گل تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید. مهاجم اروگوئه‌ای در تابستان گذشته و با اتمام قراردادش در پاری سن ژرمن، این تیم را ترک کرد و راهی منچستریونایتد شد و اکنون اولین گلش در ورزشگاه اولدترافورد را به ثمر رسانده است.

1470