درخواست دادخواهی آرسنال برای کارت قرمز لوییز

درخواست دادخواهی آرسنال برای کارت قرمز لوییز

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه آرسنال قصد دارد دادخواستی را برای کارت قرمزی که داوید لوییز در دیدار برابر ولوز دریافت کرد ارائه کند.
به گزارش فوتبالی، لوییز پس از خطا روی ویلیان ژوزه در محوطه جریمه در دیدار شب گذشته برابر ولوز دریافت کرد و روبن نوس نیز پنالتی اعلام شده را به گل تبدیل کرد. آرسنال در نهایت بازی را با نتیجه ۱ - ۲ و با گل پیروزی بخش ژائو مورینیو برای ولوز واگذار کرد. سایت گل اعلام کرد که توپچی‌ها قصد دارند دادخواستی را برای کارت قرمز این بازیکن ارائه دهند چرا که باور دارند این برخورد تصادفی بوده و عمدی در انجام خطا از سوی این بازیکن وجود نداشته است. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از بازی با ابراز ناراحتی از این موضوع به خبرنگاران گفت: " من ۱۰ بار صحنه را از زوایای مختلف تماشا کردم و نتوانستم بفهمم که چه برخوردی رخ داده است. باید درباره ارائه دادخواست تصمیم گیری کنیم و به بهترین اجماع برسیم. "
داوید لوییز با دریافت این کارت از حضور در سه بازی بعدی تیمش در لیگ برتر محروم خواهد بود که اولین آن دیدار برابر استون ویلاست. اگر دادخواهی آرسنال مورد قبول واقع نشود، این بازیکن ۳۳ ساله دیدار برابر لیدز و منچسترسیتی را نیز از دست خواهد داد.

۱۸۱۱