محمدی: مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم/ همه مدعیان امتیاز از دست داده‌اند

محمدی: مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم/ همه مدعیان امتیاز از دست داده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی- هادی محمدی مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت که مصدومیت سختی را پشت سر گذاشته است و به‌‌زودی به میادین فوتبال باز می‌گردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، هادی محمدی درباره مصدومیت از ناحیه مچ پا و غیبتش در چند بازی اخیر تراکتور گفت: مصدومیت برای هر فوتبالیستی سخت است، حتی اگر طولانی مدت هم نباشد. من در این چند هفته مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم و خدا را شکر می‌کنم که با تلاش کادر پزشکی شرایطم بهتر شد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه مراحل درمانی را به خوبی پشت سر گذاشته‌ام. البته در بازی با پرسپولیس حضور ندارم، ولی امیدوارم برای بازی بعدی به شرایط خوبی برسم. در این زمینه تابع تصمیم پزشکان هستم، ولی بی‌صبرانه منتظرم تا دوباره برای تراکتور به میدان بروم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز در مورد بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس جزو تیم‌های خوب و باکیفیت لیگ برتر است و امسال هم جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود، ولی ما هم تراکتور هستیم و قطعاً حریفی سرسخت برای پرسپولیس خواهیم بود. بازیکنان هم انگیزه زیادی برای این بازی دارند و امیدوارم با یک نمایش خوب سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم

محمدی راجع به نوسان تیم تراکتور در نتیجه‌گیری و اینکه آیا آنها می‌توانند امسال قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنند، تصریح کرد: در لیگ امسل فاصله امتیازها خیلی نزدیک است و با اینکه دو هفته به پایان نیم‌فصل اول باقی مانده، ولی هیچ تیمی خودش را جدا نکرده است. امسال همه مدعیان در بازی‌های مختلف امتیاز از دست داده‌اند و الان هم تراکتور فقط چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. ما در همین بازی با آلومینیوم باید با اختلاف چند گل برنده می‌شدیم و اگر بدشانس نبودیم در فاصله یک امتیازی صدرنشین بودیم.

وی در پایان اظهار داشت: تراکتور قطعاً جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و تلاش می‌کنیم تا این عنوان را به دست بیاوریم.

4731