حرف‌های مارادونا در آخرین ویدیو ضبط شده از او چه بود؟

حرف‌های مارادونا در آخرین ویدیو ضبط شده از او چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – مرگ مارادونا دنیای فوتبال را تحت تاثیر قرار داد و هنوز هم بسیاری از هواداران به دنبال فیلم‌ها و عکس‌های او هستند. به همین دلیل هم آخرین فیلم گرفته شده از او در رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته.

به گزارش فوتبالی، مارادونا پیش از فوت به یک کلینیک خصوصی در بوینوس آیرس برده شد تا در یک عمل جراحی، لخته خون درون مغزش خارج شود. او پس از انجام عمل جراحی به خانه اش رفت و حالا شبکه تلویزیونی کرونیکا فیلمی مربوط به زمانی که او بیمارستان را ترک کرد و به خانه رفت منتشر کرده که از آن در رسانه‌ها به عنوان آخرین فیلم ضبط شده از مارادونا نام برده می‌شود.

این ویدیو در خانه مارادونا در سن آندرس ضبط شده که در آن مارادونا خطاب به پزشک خود لئوپولدو لوکه می‌گوید: «همه چیز خوب است. می دانی که من لحظات احساسی را دوست ندارم اما زمانی که در اطرافم افراد خوبی هستند از پیله‌ام بیرون می‌آیم. بوس برای تو لوکه!»

گفتنی است دیگو مارادونا روز چهارشنبه ۵ آذر در سن ۶۰ سالگی درگذشت. او در مغزش لخته خون بود اما دلیل مرگش نارسایی قلبی اعلام شد. پس از مرگ او هم  لوکه (پزشک اصلی) و چند پزشک دیگر مورد تحقیق قرار گرفتند تا شایعات مربوط به قصور پزشکی بررسی شود.

1101