مطلق‌زاده: شیمبا و پاتوسی بازیکنان خطرناکی هستند/ باید فولاد را ببریم

مطلق‌زاده: شیمبا و پاتوسی بازیکنان خطرناکی هستند/ باید فولاد را ببریم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد این تیم در مصاف خانگی با فولاد خوزستان باید حداکثر امتیاز را کسب کرده و پیروز از زمین خارج شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمود مطلق‌زاده درباره وضعیت صنعت نفت در آستانه بازی با فولاد خوزستان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و خودمان را آماده بازی با فولاد می‌کنیم. وقتی تیم‌های خوزستانی مقابل هم قرار می‌گیرند معمولاً بازی‌های‌شان زیبا و جذاب می‌شود. امیدوارم این دربی خوزستان هم بازی خوبی باشد. ما برای این بازی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم، خصوصاً اینکه میزبان هستیم و باید فولاد را ببریم تا هواداران را خوشحال کنیم. سه امتیاز این بازی خانگی برای ما مهم است و برد برابر فولاد همچنان می‌تواند ما را در کورس نگه دارد.

وی با بیان اینکه فولاد تیمی باکیفیت است، تصریح کرد: فولاد جزو تیم‌هایی است که بازیکنان خوبی دارد و کادر فنی این تیم هم توانمند است. فولاد بازیکنان خطرناکی مثل شیمبا و پاتوسی دارد. البته ما هم صنعت نفت هستیم و تا اینجا جزو تیم‌های باکیفیت لیگ برتر بوده‌ایم. قطعاً حریف ساده‌ای برای فولاد نخواهیم بود.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: بدون شک این بازی برای ما ساده نیست و باید بیشتر از هفته‌های قبل تلاش کنیم. امیدوارم بازی کم اشتباهی انجام داده و در نهایت به هدف‌مان برسیم.

مطلق‌زاده درباره اینکه آیا از عملکردش در این فصل راضی است، خاطر نشان کرد: در این مورد باید کادر فنی نظر بدهد، ولی من در حد توانم به صنعت نفت کمک کردم. امیدوارم هواداران و مربیان از عملکردم راضی باشند.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان تصریح کرد: امسال تیم خوبی داریم و اکثر بازیکنان تیم‌مان بومی هستند. امیدوارم در پایان لیگ جایگاهی به دست بیاوریم که باعث خوشحالی هواداران صنعت نفت باشد.

4774