عکسی که سوژه شد؛ هازارد هنوز هم اضافه وزن دارد؟

عکسی که سوژه شد؛ هازارد هنوز هم اضافه وزن دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد، فوروارد بلژیکی رئال مادرید، در دو سالی که به جمع مادریدی‌ها آمده، در مجموع اوضاع خوبی را تجربه نکرده است چرا که همواره با مصدومیت های مختلفی دست و پنجه نرم کرده است و نتوانسته آنطور که باید و شاید خودی نشان بدهد و عملکردی خوب و در حد انتظار داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، هازارد در بدو ورودش به رئال مادرید با مشکل اضافه وزن روبرو بود و تصاویری از چاق بودن او در رسانه‌ها سوژه شده بود. به نظر می‌رسید که او پس از گذشت مدت‌ها این مشکل را برطرف کرده باشد و دیگر اضافه وزن نداشته باشد چرا که او در ابتدای دوران حضورش در رئال مادرید حدود 7 کیلو اضافه وزن داشت و با این اضافه وزن به تمرینات رئال مادرید و اردوی این تیم در مونترال رفته بود.

اکنون به تازگی دوباره تصویری از ادن هازارد در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که او دوباره دچار اضافه وزن شده است. گفته می‌شود که ادن هازارد دچار مصدومیتی جزئی شده است و این احتمال وجود دارد که بازی مقابل هوئسکا را از دست بدهد. در هر صورت باید دید که مجددا شرایط بازیکن بلژیکی چگونه خواهد شد اما در هر صورت نمی‌توان او را خریدی موفق برای مادریدی‌ها تلقی کرد.

1470