جالب‌ترین کلمات رونالدو در لایو اینستاگرام؛ از ایران تا ان‌شاءالله!

جالب‌ترین کلمات رونالدو در لایو اینستاگرام؛ از ایران تا ان‌شاءالله!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، گاهی اوقات در شبکه اجتماعی اینستاگرام، گفتگوی زنده با هواداران و دنبال کنندگان خود انجام می‌دهد و به اصطلاح، لایو می‌گذارد. او دو بار کلماتی را در لایو های اینستاگرامی خود به کار برد که برای مخاطبان ایرانی و دنبال کنندگان فارسی‌زبان ستاره پرتغالی جلب توجه می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو پس از اینکه حدود سه ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود، به قرنطینه رفت. او در آن مدت یک بار در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام لایو گرفت. لایوی که نکته‌ای جالب در آن بود. او به درخواست یکی از مخاطبانش گفت "ان‌شاءالله" و علت آن قضیه این بود که یکی از مخاطبانِ فوق ستاره پرتغالی به حبیب نورماگمدوف، مبارز معروف دنیای UFC که چندی پیش خداحافظی کرد، اشاره کرد و رونالدو در جواب او گفت که حبیب قطعا در بازی بعدی خود پیروز خواهد شد و قهرمان می‌شود. رونالدو در ادامه به درخواست مخاطبش برای روی دادن این اتفاق گفت:"ان‌شاءالله" و در نهایت چند روز بعد این اتفاق رخ داد و حبیب نورماگمدوف در آخرین بازی خود در مبارزات UFC مقابل جاستین گیچی به پیروزی رسید و بر بام دنیا ایستاد.

یکی دیگر از جالب‌ترین کلماتی که رونالدو در لایوهای اینستاگرامی خود به کار برده، استفاده از کلمه‌ی ایران است. در واقع ستاره پرتغالی یک بار و در زمانی که هنوز در رئال مادرید توپ می‌زد، به درخواست یکی از دنبال کنندگان ایرانی خود، که در صفحه‌ی لایو اینستاگرام برای او نوشت که بگوید ایران، از کلمه‌ی ایران استفاده کرد و گفت "ایران" و جالب اینکه این اتفاق در آخرین ماه های منتهی به جام جهانی 2018 رخ داد و در واقع در اواخر سال 2017 بود که رونالدو در لایو اینستاگرام نام ایران را آورد و چند ماه بعد در جام جهانی با ایران روبرو شد و تیم ملی پرتغال با ایران رو در رو شد، هر چند که در زمان لایو هنوز گروه بندی های جام جهانی مشخص نشده بود.

1470