فان؛ اگر موهای راموس را به زیدان بدهیم چه شکلی می‌شوند؟

فان؛ اگر موهای راموس را به زیدان بدهیم چه شکلی می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید سالیان سال است که مو نداشته و کچل است. از طرفی سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، مو های بلندی دارد و معمولا مدل های مختلفی به آن‌ها داده است. راموس در سال‌های اخیر مو های خود را به حالت بلند نگه داشته و آن‌ها را از پشت می‌بندد.

به گزارش فوتبالی، رسانه INSIDE FOOTBALL در یک شوخی با سرجیو راموس و زین الدین زیدان، مدل مو های این دو را به شکلی فتوشاپی با هم جا به جا کرده است. در واقع در این تغییر، سرجیو راموس که در واقعیت مو های بلندی دارد، کچل شده و زین الدین زیدان که مویی ندارد، دارای مدل موی سرجیو راموس شده است و در واقع مو هایش به فرم کاپیتان رئال مادرید در آمده‌اند و حالت جالبی پیدا کرده است و قیافه‌های این دو به شکل جالبی تغییر پیدا کرده است.

در این تغییر چهره فقط مو های این دو جا به جا شده است اما تغییر در فرم ریش این دو اعمال نشده است و راموس همچنان ریش های بلند خود را دارد و فقط مو های او به زیدان داده شده است. زیدان علاوه بر مو، معمولا ریش های خود را هم می‌تراشد و اگر ریش های راموس هم به زیدان انتقال داده می‌شد تصویر عجیب و غریب تری از این دو ساخته می‌شد!

1470