تیم برتر قاره اروپا در یک دهه اخیر با حضور رونالدو، لواندوفسکی و راموس

تیم برتر قاره اروپا در یک دهه اخیر با حضور رونالدو، لواندوفسکی و راموس

پایگاه خبری فوتبالی - برخی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا در قاره اروپا توپ می زنند. البته ستارگانی نظیر مسی، نیمار و سوارز بدون این که تابعیت اروپایی داشته باشند، سالهاست که در سطح اول فوتبال اروپا می درخشند اما طبیعتا در زمان تورنمنت های ملی باید به قاره های خود برگردند.

به گزارش فوتبالی،  حالا فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال در ادامه انتخاب تیم برتر دهه (بین سالهای 2011 تا 2020) در قاره اروپا را هم مشخص کرد.  این تیم بر اساس عملکرد بازیکنان انتخاب شده، در یک دهه اخیر بوده است و البته طبیعتا ممکن است که برخی از چهره ها جا مانده باشند.

کوین دی بروینه و ویرجیل فن دایک بخشی از این لیست هستند و در نقطه مقابل چهره هایی نظیر جرارد پیکه و ژاوی هرناندز خط خورده اند. تیم برتر دهه اخیر فوتبال اروپا در این رده بندی بدین شرح است: نویر، بونوچی، فن دایک، راموس، فیلیپ لام، کروس، مودریچ، اینیستا، دی بروینه، لواندوفسکی و رونالدو.

در روزهای اخیر فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ تیم برتر قاره های مختلف را اعلام کرد که این بار نوبت فوتبال اروپا بود. زوج رونالدو-لواندوفسکی در خط حمله مخوف به نظر می رسد و به نظر می رسد که ثبات بیشتر نویر به رقبایش باعث شده تا در این تیم بالاتر از چهره هایی نظیر کاسیاس و بوفون قرار بگیرد.

4125