دستمزد مسی با مجموع درآمد کدام بازیکنان رئال مادرید برابر است؟

دستمزد مسی با مجموع درآمد کدام بازیکنان رئال مادرید برابر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی نشریه مادریدی ال موندو در افشاگری خود رقم آخرین قرارداد لیونل مسی با بارسلونا را فاش کرده بود و مشخص شده بود که فوق ستاره آرژانتینی در چهار سال اخیر رقم 555 میلیون یورو را از بارسلونا دریافت کرده است و این عدد بسیار چشم‌گیر است.

به گزارش فوتبالی، در اصل لیونل مسی برای هر سال، رقمی حدود 139 میلیون یورو را دریافت کرده است و این عدد بسیار زیاد است به طوری که با این پول می‌توان دستمزد ستارگان زیادی در دنیای فوتبال را پرداخت کرد. اکنون رسانه کواترو در اسپانیا گفته است که حقوق سالانه لیونل مسی با مجموع حقوق تونی کروس، لوکا مودریچ، مارسلو، سرجیو راموس و تیبو کورتوا برابر است. در اصل مسی به تنهایی به اندازه‌ی پنج بازیکن رئال مادرید که بازیکنانی با دستمزد نسبتا بالا در جمع مادریدی‌ها به حساب می‌آیند، دستمزد دریافت می‌کند و این قضیه نشان دهنده‌ی درآمد بسیار بالای لیونل مسی و دریافتیِ او از باشگاه بارسلوناست.

در هر صورت لیونل مسی هنوز قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا تمدید نکرده است و این قرارداد در تابستان آینده به پایان می‌رسد و باید دید که او دوباره قراردادش را تمدید می‌کند یا با پایان آن از جمع آبی و اناری پوشان جدا خواهد شد.

1470